Studenten Plus commissie

Geplaatst: 09-06-2024

Studenten Plus Commissie

Met veel enthousiasme presenteren wij een nieuwe commissie binnen onze golfclub: de Studenten Plus Commissie. Deze commissie heeft als doel studenten en leden onder de dertig jaar meer met elkaar en met de club te verbinden.

Milan en Tycho, beiden al enige jaren lid van onze club, vormen momenteel deze commissie. Zij streven ernaar een toegankelijke en plezierige omgeving te creëren en activiteiten te organiseren, waarbij de jonge leden elkaar kunnen ontmoeten en zich thuis kunnen voelen. De commissie richt zich dan ook op het organiseren van evenementen die speciaal zijn afgestemd op studenten en leden tot dertig jaar. Denk hierbij aan golflessen, toernooien, borrels en sociale bijeenkomsten die de onderlinge cohesie versterken.

Daarnaast dient de commissie als een vertrouwd klankbord voor onze jongere leden, zodat zij hun wensen en behoeften kunnen delen. Het eerste evenement staat gepland voor oktober. Het zal bestaan uit een toernooi voor ervaren golfers en een clinic voor geïnteresseerden in de golfsport. Het toernooi wordt afgesloten met een gezellige borrel in het clubhuis. We nodigen alle leden uit om deel uit te maken van deze nieuwe impuls en aankomende activiteiten. Bovendien zijn Milan en Tycho nog op zoek naar enthousiaste leden die tot de doelgroep behoren en zich bij de commissie willen aansluiten, om samen onze club nog levendiger en gezelliger te maken voor studenten. Voor vragen, suggesties of aanmeldingen voor de commissie kunnen jullie altijd terecht bij Milan en Tycho.

Tycho Prevo tychoprevo@gmail.com 06 5927 9155
Milan Bleeker bleeker962@gmail.com 06 1898 4042