Mededelingen van het Bestuur

Geplaatst: 11-06-2024

Conceptnotulen ALV 21 maart

De conceptnotulen van de algemene ledenvergadering van 21 maart 2024 zijn opgesteld en ter inzage beschikbaar. Op de algemene ledenvergadering van 20 maart 2025 worden de notulen besproken en vastgesteld. De concept notulen staan hier.

Student+ voor goede verbinding

Er loopt een initiatief vanuit studentleden in samenspraak met het bestuur van de Golfclub om een student+-groep te starten. De directe aanleiding hiervoor is de verbinding tussen club en de leden in de leeftijdscategorie 18-30 jarigen beter te ontwikkelen. Er heeft inmiddels een kwalitatief onderzoek plaatsgevonden onder studenten om te kijken welke ideeën er leven om van dit initiatief een succes te maken.

AVG-aanpak ontwikkeld

In 2023 heeft het bestuur van de Golfclub op voorspraak van enkele leden een AVG taskforce in het leven geroepen. Onlangs zijn de uitkomsten van het onderzoek en de aanbevelingen hiervan gepresenteerd. Ook is er een presentatie geweest aan de voorzitters van de diverse commissies. Na akkoord op het plan van aanpak AVG door het bestuur worden de commissies en leden van de club verder geïnformeerd en betrokken bij de uitvoering en de verfijning daarvan.

Dank aan commissieleden

Ieder jaar organiseert het bestuur een – besloten - golfwedstrijd met aansluitend diner voor alle commissieleden. Het is een manier om iedereen te bedanken voor de waardevolle inzet voor de club. Tijdens het diner worden ook de commissieleden die het afgelopen jaar zijn afgetreden in het zonnetje gezet. De wedstrijd, in de vorm van Texas Scramble, vond plaats op zaterdag 11 mei en er deden 89 leden mee. De dag werd op ludieke wijze met "vuurwerk" op het dessert afgesloten.