Lustrum 40 jaar 2025

Geplaatst: 09-06-2024

De lustrumcommissie verklapt al wat …. SAVE dates in 2025

Afgelopen dinsdagmiddag 28 mei om 16:30 uur was de voltallige lustrumcommissie weer aanwezig om te werken aan de plannen voor het lustrumjaar van onze golfclub. Dit gebeurde samen met Erna Bouman namens de communicatiecommissie en referent Paul Budelman namens het bestuur. De commissie heeft al een aantal dingen bedacht. We verklappen nu alvast het thema. Het thema voor het 8e lustrum is “de KUNST van het golfen”. Daar kun je van alles bij bedenken. Dat is het ook het mooie van kunst. Iedereen ziet wel iets wat een ander nèt niet ziet.

Een mooie golfswing is soms ook wel een hele kunst. Of een golfballetje van grote afstand zomaar in dat kleine putje laten belanden. Enfin, we komen nog bij u terug met ons thema. We gaan in 2025 vanaf de nieuwjaarsreceptie op 5 januari het 40-jarige bestaan van onze golfvereniging vieren. In de kleur robijnrood, want ja, dat hoort bij 40.

In het halfjaarlijkse overleg tussen bestuur en commissies op 23 mei 2024 presenteerde de lustrumcommissie de eerste proeve van de feestkalender. Schrijft u vast de volgende data in uw agenda van 2025?

• 5 januari nieuwjaarsreceptie en opening lustrumjaar
  • 16 maart openingswedstrijd
  • 21 juni midzomerfeest in samenwerking met ClubBreedGolf
  • 30 augustus een groots lustrumfeest

Uiteraard zijn er in 2025 ook vele lustrumactiviteiten binnen onze vereniging waarbij alle andere commissies betrokken zijn. Wanneer meer data bekend zijn, komen wij weer bij u terug.

lustrumcommissie2025@golfclubhetrijkvannijmegen.nl

Bep Albers, Ingrid Beltman, Matthieu van den Bosch (penningmeester), Willem van Delft (voorzitter), Marianne Kalthoff (vicevoorzitter, secretaris),