Gehandicaptengolf

Geplaatst: 15-07-2024

Op maandagochtend van 11.00-12.00 uur is het al twee jaar vaste prik. Dan komt er een groepje bijeen om samen te golfen. Het bijzondere aan dit groepje is dat de deelnemers allemaal een fysieke beperking hebben.
Het begon met een pilot van de NGF.

Dankzij een groot stuk in de Gelderlander, zijn er 3 nieuwe cursisten bijgekomen. Allemaal even enthousiast. (Aan het einde van dit bericht is het artikel nog eens te lezen).

Als het mooi weer is zie je ons op het Siepke, bij regen op de drivingrange.

Gelukkig hebben we veel vrijwilligers die meehelpen.  Ook hebben we standaard 1 of 2 buggy's nodig. Die worden belangeloos aan ons gegeven, indien voorradig natuurlijk. Daar zijn we de Shop erg dankbaar voor.
Iedereen denkt met ons mee en dat is erg fijn.

De Marshall, Buurman en Buurman (van groenonderhoud) en ook de leden die toevallig trainen op de Siepke of op de drivingrange houden rekening met ons.

Het is maar een uurtje, maar o zo belangrijk voor deze deelnemers. Zij genieten ervan en wij niet minder.

Dus iedereen bedankt voor uw hulp en begrip.

Saapke Thien en Karin Hermsen