Clubgevoel op zondagochtend

Geplaatst: 10-06-2024

Zondagochtend GOLF

Teamcaptain Tom Scheenen en Berry van Peer (beiden Groesbekers) golfden al langer heel vroeg op de zondagochtend. In de zomer startten ze om 6.32 uur.

In 2021 en 2022 zijn achtereenvolgens Eus Schalkwijk (Nijmegen) en Sander Koopsen (Wijchen) erbij gekomen. Een clubje fanatieke golfers met liefde voor het spel, de natuur, beweging en een hoop onzin. Het samenkomen op de vroege zondagochtend verbindt en biedt een mooie start van de zondag. Iets om de hele week al naar uit te kijken. Onze ervaringen in werk en privé-leven delen we regelmatig in de groepsapp en ook de grappen (daarover) komen veelvuldig voorbij.

De band is ontstaan bij de Businessclub en het netwerk rondom het Ronald McDonald Huis Nijmegen. Het samen golfen blijft een genot en we houden het waarschijnlijk nog lang vol. Bijgaande foto is gemaakt tijdens de 45 holes wedstrijd, die we ook gezamenlijk lopen sinds 2023. Onze vrouwen begrijpen vaak niks van onze communicatie, soms krijgen ze er wel iets van mee. Maar “What happens on sundaymornings in Groesbeek, stays in Groesbeek :-)", dat snap je wel natuurlijk.

Op naar nog vele mooie zondagmorgens!